T.C. Mardin Halk Sağlığı Müdürlüğü Resmi Web Sayfasına Hoş Geldiniz / Merkez - Mardin

Mutlu ve Sağlıklı bir geleceğe birlikte yürüyelim...

AİLE HEKİMLİĞİ İZLEME VE DEĞERLENDİRME ŞUBESİ 3.2.2016

Sosyal Medyada Paylaş


http://www.mardinhalksagligi.gov.tr/admin/resimler/9/69455dsc_7261.jpg
 


Aile Hekimliği İzleme ve Değerlendirme
Şube Müdürü

Fatih GÜMÜŞ

http://www.mardinhalksagligi.gov.tr/admin/resimler/5/583599dsc_7255.jpg
 


 

                   

                         Aile Hekimliği İzleme Değerlendirme Şube Müdürlüğü Personeli

 

Aile Hekimliği İzleme ve Değerlendirme Şube Müdürlüğü
Görev Tanımları:

 
1) Yıllık hizmet plan ve programlarını hazırlamak, uygulamak, uygulatmak, denetlemek ve değerlendirmek.
2) Birimi ilgilendiren hizmetlerin yürütülmesi için gerekli insan gücü planlamasını ilgili birimlerle işbirliği içerisinde yapmak, gereken tedbirleri almak.
3) Aile hekimliği ile ilgili ödeneklerin zamanında, usulüne uygun ve yerinde harcanmasını ilgili birim ile işbirliği yaparak sağlamak.
4) İlde yürütülen aile hekimliği faaliyetlerinin izleme ve değerlendirmelerini yapmak, raporlar hazırlamak ve öneriler sunmak.
5) Aile hekimliği performans işlemlerini yürütmek ve itirazlarını değerlendirmek.
6) Hizmetlerin yürütülmesi için gereken organizasyonu ve eşgüdümü sağlamak, bu konuda diğer resmi ve özel kuruluşlarla işbirliği yapmak.
7) Aile hekimliği uygulaması kapsamında yapılan çalışmaların niceliği ve niteliği hakkında belge toplamak, değerlendirmek ve kurumları/kuruluşları belli aralıklarla ziyaret ederek gereken yönlendirmeleri yapmak.
8) Aile hekimliğinin işleyişi ile ilgili verileri temin etmek, incelemek, kontrol ve hesaplamalarını yapmak, istatistik ve raporlarını hazırlamak.
9) Aile hekimliği uygulaması ile ilgili şikayetleri değerlendirmek.
10) Aile hekimliği uygulamasına ilişkin denetimleri yapmak ve denetim sonucuna göre gerekli iş ve işlemleri gerçekleştirmek.
11) İlgili birimler ve istatistik birimi ile işbirliği içerisinde hizmet değerlendirmesi yapmak, tespit edilen aksaklıkların düzeltilmesini sağlamak ve değerlendirme sonuçlarını gelecek yılın çalışma plan ve programında göz önünde bulundurmak.
12) Müdürün verdiği diğer görevleri yapmak.

NOT: Bütün İtirazlara AHBS/KDS Çıktısı Eklenmelidir Ayrıca İtiraz Durumuna Göre elektronik
belge çıktıları (Aşı Kartı, Bebek-Çocuk İzlem Kartı, Hasta/Yatan Epikrizi vs.) itiraz dosyasında bulunmalıdır.
İtiraz İçin hazırlanan Bütün belgeler Elektronik Ortamda Doldurulmalıdır.

 

 

ASM DENETİM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

AHB İZLEME VE DEĞERLENDİRME FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

DENETİM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

 


T.C. Mardin Halk Sağlığı Müdürlüğü Resmi Web Sayfasına Hoş Geldiniz / Merkez - Mardin

DUYURULAR

 

BİYOSİDAL ÜRÜN UYGULAMA MESUL MÜDÜR EĞİTİMİ- 27.10.2017

...................................................................

 

2017-10.AİLE HEKİMLİĞİ EK YERLEŞTİRME KURASI SONUCUNDA YERLEŞEN VE YER DEĞİŞTİREN HEKİMLERİN İSİM LİSTESİDİR. - 26.10.2017

...................................................................

 

2017-10.AİLE HEKİMLİĞİ EK YERLŞTİRME KURASINA BAŞVURULARI KABUL VE RED EDİLEN HEKİMLERİN İSİM LİSTESİDİR. - 23.10.2017

...................................................................

 

AİLE HEKİMLİĞİ 2017 -10.EK YERLEŞTİRME KURASI- 9.10.2017

...................................................................

 

2017 EYLÜL AYI PERFORMANS İTİRAZ SONUÇLARI- 9.10.2017

...................................................................

 

PROSTAT KANSERİ EĞİTİMİ- 29.9.2017

...................................................................

İHALE İLANLARI

 

9 ADET SAĞLIK TESİNİNİN BAKIM ONARIM VE DÜZENLEME YAPIM İŞİ- 21.8.2017

...................................................................

 

900000 KWA ELEKTRİK ENERJİSİ MAL ALIMI İHALESİ- 16.8.2017

...................................................................

 

2017 - 20 KALEM DEMİRBAŞ MALZEME ALIMI İHALE DUYURUSU- 12.6.2017

...................................................................

 

2017 - 3 GRUP HALİNDE İLAÇ / MEDİKAL SARF VE MEDİKAL DEMİRBAŞ MALZEME ALIM İHALESİ DUYURUSU- 12.6.2017

...................................................................

 

İLAÇ, MEDİKAL SARF VE MEDİKAL DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR- 11.5.2016

...................................................................

 

EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ KAPSAMINDA GPS'Lİ VE GİYDİRİLMİŞ PANELVAN ARAÇLA 20 AY SÜRELİ 3 ŞOFÖRLÜ VE YAKITSIZ / 2 ŞOFÖRSÜZ VE YAKITSIZ (TOPLAM 5 ARAÇLA) ARAÇ KİRA...- 30.3.2016

...................................................................

Uzm. Dr. Saffet Yavuz
Mardin Halk Sağlığı Müdürü

T.C. Mardin Halk Sağlığı Müdürlüğü Resmi Web Sayfasına Hoş Geldiniz / Merkez - Mardin

         
KURUMSAL

BAKANIMIZ

KURUM BAŞKANIMIZ

MÜDÜRÜMÜZ

MÜDÜR YARDIMCILARIMIZ

ORGANİZASYON YAPISI

BİRİMLERİMİZ

KALİTE POLİTİKAMIZ

MEVZUAT

KANUNLAR

BAKANLAR KURULU KARARLARI

TÜZÜKLER

YÖNETMELİKLER

TEBLİĞLER

GENELGELER

YÖNERGELER

ŞUBELER

AİLE HEKİMLİĞİ İZLEME VE DEĞERLENDİRME ŞUBESİ

AİLE HEKİMLİĞİ UYGULAMA ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

BULAŞICI OLMAYAN HASTALIKLAR, PROGRAMLAR VE KANSER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

BULAŞICI HASTALIK KONTROL PROGRAMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

ÇEVRE VE ÇALIŞAN SAĞLIĞI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

TOPLUM SAĞLIĞI HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

GÜNCEL

HABERLER

DUYURULAR

İHALE İLANLARI

İLETİŞİM

İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ

DAHİLİ TELEFONLAR

SAĞLIK KURUMLARI

ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARI

Türkiye Cumhuriyeti Mardin Halk Sağlığı Müdürlüğü Resmi Web Sayfası, Her hakkı saklıdır. © 2017
Adres : Savur Kapı Mahallesi Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Yanı Artuklu-Mardin
Telefon :
0 (482) 212 77 53   -   Fax: 0 (482) 212 67 41