T.C. Mardin Halk Sağlığı Müdürlüğü Resmi Web Sayfasına Hoş Geldiniz / Merkez - Mardin

Mutlu ve Sağlıklı bir geleceğe birlikte yürüyelim...

İHALE İLANIDIR 24.3.2015

Sosyal Medyada Paylaş



5 PERSONELLE / 36 AY SÜRELİ OTOMASYON VE BİLGİSAYAR TEKNİK DESTEK hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: 

İhale Kayıt Numarası

:

2015/32469

1-İdarenin

a) Adresi

:

SAVURKAPI MAH. AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ BİTİŞİĞİ / 47100 ARTUKLU /MARDİN

b) Telefon ve faks numarası

:

0482.212 77 53 (5 HAT) - 0482.212 67 41

c) Elektronik Posta Adresi

:

 

ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

5 PERSONELLE VE 36 AY SÜRELİ BİLGİSAYAR TEKNİK DESTEK VE OTOMASYON HİZMETİ ALIMI 
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Yapılacağı yer

:

MARDİN

c) Süresi

:

İşe başlama tarihi 02.05.2015, işin bitiş tarihi 02.05.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer

:

SAVURKAPI MAHALESİ AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI BİTİŞİĞİ-47100 / ARTUKLU MARDİN

b) Tarihi ve saati

:

17.04.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler: 
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi; 
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, 
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, 
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri; 
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu. 
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat. 
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge, 

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. 

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1.

BU İŞTE HER TÜRLÜ BİLGİSAYAR TEKNİK DESTEK HİZMETİ, OTOMASYON, HBYS HİZMETİ, VERİ GİRİŞ VE HAZIRLAMA HİZMETİ GİBİ HİZMETLER BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. 

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir. 

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması: 
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ (DESTEK HİZMETLERİ ŞUBESİ) adresinden satın alınabilir. 
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur. 

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MARDİN HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ (İHALE KOMİSYONU BAŞKANLIĞI) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir. 

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür. 

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez. 

13.Diğer hususlar:

Teklifi sınır değerin altında olduğu tespit edilen isteklilerin teklifleri, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin reddedilecektir.

 


T.C. Mardin Halk Sağlığı Müdürlüğü Resmi Web Sayfasına Hoş Geldiniz / Merkez - Mardin

DUYURULAR

 

MARDİN ULUSAL ÇALIŞAN SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ SEMPOZYUMU- 28.4.2017

...................................................................

 

BULAŞICI HASTALIKLAR EĞİTİMİ- 28.4.2017

...................................................................

 

OBEZİTE BİRİMİ HİZMET İÇİ EĞİTİMLER- 27.4.2017

...................................................................

 

MARDİN ULUSAL ÇALIŞAN SAĞLIĞUI VE GÜVENLİĞİ SEMPOZYUMU (17 - 18 Mayıs 2017)- 27.4.2017

...................................................................

 

2017 - 4. Ek Yerleştirme Kurasında Yerleşen ve Yer Değiştiren Hekimlerin İsim listesi- 26.4.2017

...................................................................

 

MİDYAT TOKİ ORTAOKULU'NDA 23 NİSAN YÜRÜYÜŞÜ ETKİNLİĞİ- 26.4.2017

...................................................................

İHALE İLANLARI

 

İLAÇ, MEDİKAL SARF VE MEDİKAL DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR- 11.5.2016

...................................................................

 

EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ KAPSAMINDA GPS'Lİ VE GİYDİRİLMİŞ PANELVAN ARAÇLA 20 AY SÜRELİ 3 ŞOFÖRLÜ VE YAKITSIZ / 2 ŞOFÖRSÜZ VE YAKITSIZ (TOPLAM 5 ARAÇLA) ARAÇ KİRA...- 30.3.2016

...................................................................

 

İHALE İLANIDIR- 13.5.2015

...................................................................

 

İHALE İLANIDIR- 24.3.2015

...................................................................

 

ARAÇ KİRALAMA İHALESİ- 2.3.2015

...................................................................

 

AKARYAKIT İHALE İLANI- 2.3.2015

...................................................................

Uzm. Dr. Saffet Yavuz
Mardin Halk Sağlığı Müdürü

T.C. Mardin Halk Sağlığı Müdürlüğü Resmi Web Sayfasına Hoş Geldiniz / Merkez - Mardin

         
KURUMSAL

BAKANIMIZ

KURUM BAŞKANIMIZ

MÜDÜRÜMÜZ

MÜDÜR YARDIMCILARIMIZ

ORGANİZASYON YAPISI

BİRİMLERİMİZ

KALİTE POLİTİKAMIZ

MEVZUAT

KANUNLAR

BAKANLAR KURULU KARARLARI

TÜZÜKLER

YÖNETMELİKLER

TEBLİĞLER

GENELGELER

YÖNERGELER

ŞUBELER

AİLE HEKİMLİĞİ İZLEME VE DEĞERLENDİRME ŞUBESİ

AİLE HEKİMLİĞİ UYGULAMA ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

BULAŞICI OLMAYAN HASTALIKLAR, PROGRAMLAR VE KANSER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

BULAŞICI HASTALIK KONTROL PROGRAMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

ÇEVRE VE ÇALIŞAN SAĞLIĞI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

TOPLUM SAĞLIĞI HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

GÜNCEL

HABERLER

DUYURULAR

İHALE İLANLARI

İLETİŞİM

İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ

DAHİLİ TELEFONLAR

SAĞLIK KURUMLARI

ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARI

Türkiye Cumhuriyeti Mardin Halk Sağlığı Müdürlüğü Resmi Web Sayfası, Her hakkı saklıdır. © 2017
Adres : Savur Kapı Mahallesi Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Yanı Artuklu-Mardin
Telefon :
0 (482) 212 77 53   -   Fax: 0 (482) 212 67 41